Dostawa i zwroty

EBKE w kolorze czarno-białym są dostarczane z magazynu. Czas dostawy wynosi maksymalnie 5 dni, a transport zapewnia DPD. Po dokonaniu płatności otrzymasz fakturę, a po wysłaniu EBKE – e-mail z kodem do śledzenia przesyłki. EBKE jest oferowany tylko pod adresem dostawy. Jeśli nie jesteś pod nim obecny, możesz skontaktować się z kurierem w celu ustalenia nowego terminu dostawy.

Oczywiście zamówienie spersonalizowanego EBKE trwa trochę dłużej. Zazwyczaj czas produkcji wynosi do 3 tygodni po zatwierdzeniu projektu i koloru. Zostaniesz powiadomiony, gdy tylko Twój EBKE Personal będzie gotowy, a także otrzymasz wiadomość z kodem do śledzenia przesyłki po wysłaniu zamówienia. EBKE jest oferowany tylko pod adresem dostawy.

Jeśli dokonujesz zakupu przez Internet lub telefon, możesz zdecydować, czy chcesz zachować produkt, tak jak w normalnym sklepie. Stosuje się do tego ustawowy okres odstąpienia od umowy wynoszący 14 dni kalendarzowych. W tym okresie możesz poinformować nas, że anulujesz zakup. Możesz skorzystać z formularza, który chętnie prześlemy Ci na żądanie. Nie dotyczy to spersonalizowanych e-rowerów EBKE. Ponieważ są one „szyte na miarę”, nie można ich wymieniać. Zrobimy oczywiście wszystko, aby jak najszybciej rozstrzygnąć wszelkie skargi dotyczące EBKE.

W ciągu 7 dni po powiadomieniu nas o anulowaniu zakupu musisz odesłać rower na swój koszt. Zwrócimy kwotę zakupu po otrzymaniu zwrotu. Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz więcej informacji.